Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
کرونا صدور ویزای شینگن را متوقف کرد - بازگشت پول متقاضیان ویزا - هتل تیکت

کرونا صدور ویزای شینگن را متوقف کرد – بازگشت پول متقاضیان ویزا

ویزای شینگن کوید 19

پس از اعلام رسمی کشورهای عضو شینگن مبنی بر بستن مرزهای خود ، سفارت این کشورها تمام و یا بخشی از فعالیت خود در ایران را متوقف کرده اند.

افرادای که پیشتر از طریق VFS فرانسه، هلند و سایر کشورها ، ویزا متریک آلمان و یا کاکس ایتالیا اقدام به درخواست ویزا نموده بودند، به غیر از هزینه این شرکت ها، رسید ۸۰ یورویی پرداختی به سفارت دریافت خواهند نمود.

متقاضیان دریافت ویزای کشورهای اروپایی می بایست پس از عادی شدن شرایط ، مجددا با دریافت وقت سفارت و هزینه ترجمه مدارک و پرداخت کارمزد احتمالی به شرکت های VFS- کاکس ایتالیا و ویزا متریک آلمان ، اقدام نمایند.

ترجمه ها و مدارک پرونده های بررسی نشده بازگشت داده نمی شوند

فرانسه

در این میان سودجویی شرکت های پیمانکاری سفارت ها از عدم عودت مبلغ هزینه کارمزد مشهود است ، شرکت های vfs ، کاکس و ویزا متریک در شرایط عادی خود را نماینده سفارت ها می دانند و در حالی که به عنوان مثال سفارت فرانسه اعلام نمودده است که پرونده به علت شیوع بیماری کورنا بررسی نشده است ، شرکت vfs کامزد برای کار انجام نشده را دریافت کرده است!

به نظر میرسد شرکت های پیمانکاری سفارت های کشورهای اروپایی در ایران به جای تسهیل امور و اطلاع رسانی و مشاوره به متقاضیان به دنبال سودجویی بوده و هیچگونه نظارت صنفی بر فعالیت این شرکتها متصور نمی باشد.

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.