Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
سرگردانی متقاضیان ویزا بین سفارت هلند و VFS - هتل تیکت

سرگردانی متقاضیان ویزا بین سفارت هلند و VFS

شرکت هندی VFS گلوبال، پیمانکار برونسپاری خدمات ویزا در سراسر دنیاست و با دریافت مبلغی حدود ۳۰ یورو به ارائه خدمات به متقاضیان می نماید.

سفارت های پرتغال، استرالیا و … تا اطلاع ثانوی خدمات صدور ویزا در ایران ندارو و در چند روز اخیر و پیرو اطلاعیه سفارت هلند با موضوع قطع همکاری با VFS از یکم اپریل ۲۰۱۹ ، گزارش های متعددی مبنی بر سرگردانی مسافرین ایرانی مابین سفارت هلند و VFS اعلام شده است.

درخواست وقت سفارت بسیاری از متقاضیان کنسل و به آنها اعلام شده مجددا طی ایمیلی وقت جدید به آنها تعلق خواهد گرفت. ضمنا سایت سفارت هلند فاقد سیستم وقت دهی می باشد.

تکلیف کسانی که پیش از این وقت سفارت دریافت نموده اند مشخص نیست، آیا می بایست مجددا از سفارت هلند وقت بگیریند یا با همان وقت قبلی از VFS امکان مراجعه به سفارت هلند در فرمانیه وجود دارد؟!

شماره های پاسخگویی VFS سفارت هلند ناکافیند. همچنین خبرهای تایید نشده ای وجود دارد که VFS مجددا بعد از یکم اپریل با سفارت هلند همکاری میکند.

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.