پیگیری آنلاین جواب ویزای فرانسه از VFS

اگر از مرکز وی اف اس گلوبال فرانسه در تهران اقدام کرده اید و پیامک های روند صدور ویزا برای شما ارسال نمیشود، میتوانید از طریق لینک زیر وارد درگاه پیگیری جواب ویزای خود شوید:



پیگیری آنلاین جواب ویزای فرانسه از VFS

شماره رفرنس نامبر خود که در رسید در مرکز وی اف اس دریافت نموده اید را با دقت وارد کنید :

(به عنوان مثال: FRTH/0607202/0105/08)

در قسمت دوم نام خانوادگی را مطابق گذرنامه و با حروف بزرگ انگلیسی وارد نماید.

نکته ها:

از آخرین ورژن مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده نماید، معمولا مرورگر ها در کامپیوتر ها آپدیت نیستند. مرورگر را حذف و مجددا اخرین ورژن را دانلود و نصب نمایید

اگر پیام : English:Visa application FRTH/060724/0104/08 is under process at Embassy of France, Tehran ,Iran. به معنی اینه روند پروسه بررسی ویزا در جریان است.

اگر پیام : Visa application FRTH/290622/0095/01 has been forwarded to the Embassy of France, Tehran ,Iran. به این معنی است که پروسه بررسی ویزا در سفارت به پایان نرسیده است.

Processed application FRTH/050320/0034/01is ready for collection at the France Visa Application Centre in Heravi Square, Tehran during working hours.

توجه داشته باشید در این سایت پاسخ منفی یا مثبت نشان داده نمیشود.به این معنی است که پروسه بررسی ویزا در سفارت به پایان رسیده است.


, , , , ,

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

‫21 نظر

  • Reza گفت:

    سلام خسته نباشید
    من اتباع هستم و ۴۶روز قبل انگشت نگاری برای ویزای فرانسه انجام دادم ولی هنوز هیچ ایمیلی هم دریافت نکردم ما از طریق دعوتنامه اقدام کردیم مهمتر اینکه وقت دعوتنامه هم کم مونده
    میشه راهنمایی کنید لطفا

  • مریم گفت:

    سلام من. در ۴. فوریه. برای انگشت نگاری به سفارت فرانسه رفتم و الان بعد از ۳۸. روز هنوز جواب نیومده و با توجه به رزرو هتل و پرواز پنجم فروردین ۱۴۰۳. است واگر جواب تا پایان سال نیاد مشکلی در خصوص ریجکتی بوجود ننمیاد؟و اگر جواب بعد از تاریخ رزرو پرواز و هتل بیاد حتما ریجکت میشم ؟

  • Ramin گفت:

    سلام ایمیلی دریافت کردم که در آن گفتند مدارک شما بااین شماره به مرکز هروی انتقال داده شد میخاستم بدونم من الان چکار انجام بدم چون من تهران نیستم وقبلا از من شماره تلفن هم گرفتند آیا با من تماس میگیرند یا باید به ایمیلی که فرستاند بسنده کنم وبه مرکز هروی مراجعه کنم…
    با تشکر فراوان

  • رویا رحیمی گفت:

    سلام وقت به خیر من الان 40 روز هست انگشت نگاری رفتم هیچ پاسخی نگرفتم FRIR37018024425/1 – GAMOURI

  • قمصری گفت:

    سلام و درود
    شماره رفرنسم داخل کادر 3 رقم اخرش جا نمیشه میخواستم بدونم رفرنس نامبر چجوری باید وارد بشه؟

  • ALI گفت:

    سلام وقت بخیر بنده الان 42 روز از انگشت نگاری ام گذشته ولی تاکنون خبری نشده امکان پیگیری هست ممنون

  • ALI گفت:

    سلام وقت بخیر بنده الان 42 روز از انگشت نگاری ام گذشته ولی تاکنون خبری نشده امکان پیگیری هست ممنون

  • لیلا گفت:

    درود
    امروز روز بیست و ششم که من درخواست ویزا دادم نه پیامک دریافت کردم و نه ایمیل ، باید بیشتر صبر کنم؟
    و اینکه رفرنس نامبر کپی کردم و فامیلیم به حروف بزرگ هم نوشتم ولی پاسخی دریافت نمیکنم به جز Invalid input چیکار باید کنم؟

  • مارکو گفت:

    تجربه سفر به فرانسه: سفر آسان و کم هزینه کلا از ۴ ماه پیش برنامهریزی کردم برای این سفر و تا برم vfs و ویزا بیاد ۲ ماه بیشتر طول کشید و ۱۵ روز در پاریس ماندم. اینجا یه مختصر براتون توضیح می دم کل برنامه رو: • ویزا: صفر تا صد کارهای ویزای این سفر را خودم انجام دادم. بدون مراجعه به آژانسهای مسافرتی. ولی از تجربه های قبلی خودم استفاده کردم و در گروه های تلگرامی هم جواب برخی از سوالات رو پیدا کردم. ویزای من بعد از ۲۶ روز آمد. • بلیط هواپیما: برای اینکه نمی دونستم ویزا می دن یا نه بلیط نخریدم و بعد از ویزا شدن از امارات خریدم به قیمت ۳۰ میلیون تومن با یک چمدان ۲۵ کیلویی و یک کری آن. از امارات خیلی راضی نبودم چون ۵ ساعت استاپ داشت رفت و برگشت و پذیرایی اش به قطر نمی رسید. رفتنی یکی از پروازها خیلی تنگ بود صندلی ها. • هتل: اولا که برای سفارت هتلی رزرو بکنید که تا نتیجه ویزا کنسل نشه و بشه استعلام کرد. هتل رو خودم رزرو کردم در جای خوب پاریس که دسترسی خوبی به همه جا داشت. در این هتل یک غذاخوری هست تا ۱۲ شب بازه که می ری صبحانه می خوری. بعلاوهی این که ماکروفر+ یخچال+ چایساز+ و ظرف و ظروف هم داره که خودت می تونی ناهار و شام رو همون جا آماده کنی. هتل گران نگیرید سفر برای خوابیدن در هتل نیست. • وضعیت هوا و دما: هوای پاریس در اکثر روزها بارانی بود گاهی خیلی شدید. دما مناسب بود و گاهی کمی خنکتر که باید یه لباس گرم همراه داشته باشی. همیشه برای سفر به اروپا کفش زمستانی+ چتر+ لباس گرم همراه داشته باشید. • بازدید از مکانهای تفریحی: بعضی جاهای پاریس رفتم و کمی وقت گذروندم. البته چون قبلا بازدید کرده بودم زیاد تازگی نداشت. این بار به فروشگاه ها و مراکز خرید رفتم که همه چیز خیلی خیلی گرون بود. در نهایت تصمیم گرفتم چیزی نخرم و هر چی بخوام همین ایران ارزانتر از پاریس هست. حتی با توجه به این که اکثر فروشگاه ها تخفیف هم داشتند ولی باز باور نکردنی گرون بود همه چیز. از فروشگاه های بزرگ (مثل LIDL) خرید کردم وسایل روزمره رو آخر شب که قیمت ها مناسب تر هستند. • خورد و خوراک: مثل همه چیز گرون بود ولی من هر رزو حداقل دو کیلو میوه خریدم و شاید هم بیشتر. خیلی بیشتر از انتظارم خوردم و الان می بینم که ۳ کیلو اضافه شده به وزن ام. البته قرار بود ۳ کیلو وزن کم کنم بیام. • هزینه های: من در مجموع ۱۰۰۰ یورو برای این سفر در نظر گرفته بودم که ۳۰۰ یورو با خودم برگردوندم. بعلاوه این که حدود ۵۰ یورو سوغاتی خریدم و کمی هم برای خودم وسایل ارایش. خلاصه این که ۶۰۰ یورو برای هتل+ خورد و خوراک+ رفت و امد شهری+ فرودگاه و غیره خرج کردم. • سیم کارت: من سیم کارت گرفتم این بار که ۲۵ یورو هزینه کردم ولی پشیمون بودم. چون طرح SFR خریدم که فقط یک ماه کار می کرد. ولی طرح های دیگه ای هم هستند که فکر می کنم ارزان تر و بهتر باشند. البته من تجربه اش رو ندارم. • توشه سفر: من برای یادگرفتن و تجربه زندگی متفاوت ملتهای دیگر به اروپا سفر می کنم نه فقط برای دیدن مناظر طبیعی که در ایران بسیار مناظر زیبا و جاهای گشتنی داریم که هنوز همه آنها را ندیده ایم. خرید از پاریس بزرگترین اشتباه یک توریست ه. همه چیز گرونه بیخود و بی جهت. هر چی می خواستم قیمت که کردم دیدم در ایران بیشتر از نصف قیمت ارزان تر وجود دارد. • توصیه من: پروندهی سفر خود رو ارزان ببندید که بتونید همیشه سفر کنید. دوستان با وقت کم سعی کردم چیزهایی که به ذهنم می رسید رو بگم. و تجربیات و ایده های خودم رو با شما شعر کنم.

  • هتل تیکت گفت:

    ویزای شما در حال ارسال از کنسول به کارگزار وی اف اس است

  • محمد رضا کامفر گفت:

    سلام. من متوجه فرق دو وضعیت under process at Embassy of France و has been forwarded to the Embassy of France نشدم. آیا وضعیت forwarded به معنی یک مرحله بعد از از وضعیت اولیست؟ و این که به نظر شما دریافت نتیجه ویزا چه مدت بعد از این وضعیت طول می کشد؟ تقاضای ویزای بنده حداقل ده روز است که در این وضعیت است.

    با تشکر، کامفر

  • نسرین گفت:

    درود جواب اصلا ایمیل نمیشه من مرتب چک میکردم فقط اگه پاکت پلمب شده حاوی پاسپورت که توش مهر سفارت و عکس خودتون باشه .. بدستتون رسید یعنی ویزا صادر شده خود وی اف اس هم بدون اطلاع هست

  • نسرین حقدوست گفت:

    سلام بعد از سه هفته برای من پیام انگلیسی اومد مبنا براینکه پاسپورت شما تحویل پیک شده .و دقیقا سر یه ماه پاسپورت و‌ویزای صادر شده بدستم رسید ..دو روز پیش ..دوستان شماره رهگیری که برام پیامک شد با شماره های قبلی تفاوت داشت وقتی برای رهگیری وارد سایت میشدم بازم می‌نوشت تحویل پیک شده .و اصلا روی سایت جواب مثبت یا منفی اعلام نمیشه پاکت پلمب شده برای شما ارسال میشه

  • هتل تیکت گفت:

    سلام
    حاضز بودن جواب فقط از طریق ایمیل اطلاع رسانی میشه و جواب اغلام نمیشه

  • مهتاب ارجمند گفت:

    با سلام
    آیا نتیجه مثبت و یا منفی ویزا از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود؟
    با تشکر

  • هتل تیکت گفت:

    اگر قرار هست با پست بیارن براتون 40روز نرماله ؛

  • هتل تیکت گفت:

    اطلاعات رو با دقت خیلی زیاد وارد کنید ؛ اگر از جایی کپی میکنید رفرنس نامبر رو حتما فاصله ها رو در نظر بگیرید

  • Maryam Tahouri گفت:

    من هم پیغام invalid input میگیرم

  • Arman گفت:

    سلام .من دقیقا چهل روزه از وقت انگشت نگاری میگذرد هنوز جواب نیومده.

  • هتل تیکت گفت:

    سلام وقت بخیر رفرنس نامبر رو از ایمیلتون کپی کنید و باقی اطلاعات رو دقیق وارد کنید میتونید اخرین وضعیت رو چک بفرمایید

  • شاهی گفت:

    سلام، من تو همین پیج رفرنس نامبر و مطابق چیزی که تو مدارک انگشت نگاری نوشته شده وارد میکنم فامیلی هم دقیقا مثل پاسپورت با حروف بزرگ. ایراد چی میتونه باشه که فقط مینویسه invalid input ؟
    همه چیزم چندبار چک کردم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.