۵ ایرلاین ارزان قیمت اروپایی کدامند؟

https://hotelticket.ir/971-2/

همه جای دنیا ایرلاین های ارزان قیمتی وجود دارد که با ارائه امکاناتی متفاوت به مسافران، با قیمتی کمتر از متوسط قیمت دیگر ایرلاین ها آنها را به مقصد می رسانند.

در اروپا نیز اصطلاحی درباره ایرلاین های ارزان قیمت وجود دارد که می گوید با قیمت یک شلوار جین می توانید به جایی که می خواهید پرواز کنید.

ما در این مطلب شما را با ۱۰ عدد از این ایرلاین های ارزان قیمت آشنا می کنیم.

Norwegian Air
این ایرلاین که در سال ۱۹۹۳ تأسیس شده، در حال حاضر سومین ایرلاین ارزان قیمت اروپا است. Norwegian Air بیش از ۴۰۰ مسیر پروازی به بیش از ۱۳۰ مقصد در قاره اروپا، آسیا، آفریقای شمالی، خاورمیانه و آمریکا دارد.

این ایرلاین هنگام رزرو پرواز به شما تقویمی از آفرهای ویژه و زمان هایی که بلیط هواپیما ارزانتر هستند ارائه می دهد تا با بهترین قیمت بلیط خود را خریداری کنید.

Image result for Wow Air

Wow Air
این ایرلاین که کار خود را از نوامبر سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است، در حال حاضر به ۳۰ مقصد در اروپا و آمریکای شمالی از جمله بوستون، سان فرانسیسکو، لس آنجلس، مونترال، تورنتو و … پرواز دارد.

 

EasyJet
ایزی جت که در سال ۱۹۹۵ تأسیس شده، ایرلاینی انگلیسی است که دفتر مرکزی آن در فرودگاه لوتن لندن قرار دارد. این ایرلاین بزرگترین شرکت هواپیمایی انگلستان بر پایه تعداد مسافران و پروازهای بین المللی است.

ایرلاین EasyJet در بیش از ۸۰۰ مسیر پروازی به ۳۱ کشور جهان پرواز دارد و در ناوگان خود دارای ۲۵۰ فروند هواپیمای ایرباس است.

این شرکت هواپیمایی سالانه نزدیک به ۷۵ میلیون مسافر در سراسر جهان جا به جا می کند.

Ryanair
این ایرلاین که یکی از ارزان قیمت ترین شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت اروپاست، از سال ۱۹۸۵ کار خود را آغاز کرد.

Ryanair بیش از ۳۷۰ فروند هواپیمای بوئینگ دارد و در سال ۲۰۱۶ از میان تمام ایرلاین های اروپایی بیشترین تعداد مسافر بین المللی را داشته است.

FlyBe
این ایرلاین در سال ۱۹۸۵ تأسیس شد و با داشتن ۲۳۲ مسیر پروازی برای ۱۵ کشور، خود را بزرگترین ایرلاین منطقه ای اروپا نامید.

ایرلاین FlyBe بر اساس امکانات و تسهیلاتی که به مسافران خود می دهد، سطوح مختلف پروازی با قیمت های مختلف دارد. امکانات و تسهیلاتی چون پذیرایی هنگام پرواز و میزان بار مجاز قابل حمل توسط مسافر.

بر گرفته ار سایت فلایتو

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.