Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
تورنتو؛ شهر غذا، فرهنگ و جشنواره ها - هتل تیکت

تورنتو؛ شهر غذا، فرهنگ و جشنواره ها

تورنتو را می توان قلب کانادا نامید؛ جایی که مردم کانادا با فرهنگ ها و آداب گوناگون گرد هم جمع شده و مهمترین اتفاقات کشور کانادا را رقم می زنند.
تورنتو چند فرهنگی ترین شهر جهان است. فقط بیش از نیمی از جمعیت آن  شامل  ۲۳۰ ملیت مختلف در خارج کانادا متولد شده اند،  ،  در این کشو ۱۸۰ زبان و گویش های مختلف از سراسر جهان وجود دارد و این نوع تنوع قومی منجر به تنوع فرهنگی می شود. تورنتو خلاصه ای از کشورهای کره زمین در یک شهر است.  شما میتوانید  با یک گشت شهری غذاهای مرسوم کراچی و هند و یا  غذای خیابانی مکزیکی، شیرینی پاتریکا، کباب تگزاس، تزریق اتیوپی و چینی را بچشید!
بازار سنت لارنس، تورنتو

این شهر بیش از ۹۰۰۰ رستوران دارد، رستوران های زنجیره ایی مدرن فرانسویی Alo  در سال ۲۰۱۸ در فهرست رسمی “۱۰۰ برتر جهان قرار گرفته اند؛  رستوران دوقلوی  در ارتفاع ۵۳۳ متری برج تونتو واقع شده است. در بازار سنت لارنس میتوانید غذاهای تاریخی که از سال ۱۹۸۳ وجود دارند را بیابید.

تورنتو شهر فستیوال ها

در هر روز و هر فصل سال شما میتوانید جشنواره و فستیوالی را در تورنتو مشاهده کنید؛ اگر شما طرفدار موسیقی، احزاب سیاسی، کمیک، معماری، هنر، قایق ها، آبجو و محیط زیست هستید به سادگی می توانید در زمان مناسب در فسیوال مورد علاقه خود شرکت کنید. برجسته ترین فسیوال ها در ایام تعطیلات سال نو و ژانویه در اینشهر برگزار می شود که با طعم شیرنی ها و تلفیقی از نور و موسیقی زمستان سرد را به فصل شور و هیجان مبدل می سازد.

با بهتر شدن آب و هوا بزرگترین جشنواره گل و گیاه در این شهر برگزار می شود؛ ماه مه ، در مرکز تاریخی و ۶۰ ساله شهر، بیش از ۱۰۰۰ گروه موسیقی به مدت یک هفته برای شما می نوازند و در طول یک هفته دوره های اموزشی موسیقی نیز برگزار می شود.

 تابستان ه تب فستیوال ها  را افزایش می یابد، فستیوال همجنسبازان (یکی از بزرگترین فستیوال همجنسبازان دنیا)، جشنواره پر جنب و جوش تئاتر و جشنواره های موسیقی جالب شامل جاز، الکترونیک، سالسا، کریسمس، کلاسیک، بسکر و غیره است. 

پاییز را میتوان فصل جشنواره های فیلم نامید؛ جشنواره بین المللی فیلم تورنتو با نمایش  بیش از ۳۰۰ فیلم از سراسر دنیا ، کارگردانان و نویسندگان مطرح جهان را همه ساله در این شهر گرد هم جمع می آورد.

تالار مشاهیر هک

تورنتو کانادای کوچک!  این شهر پر از نهادهای فرهنگی ، موزه ها و گالرهای معتبر است.  بازدید از میراث ملل در گالری هنری عالی انتاریو، که  بزرگترین مجموعه ه کانادایی در جهان است در مجموعه هنری  مک مایکل واقع شده است، هزاران اثر  از  ملت ها در ان به نمایش در آمده است. موزه کفش ، موزه بومیان و … از سایر موزه های مشهور در تورنتو هستند .

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.