Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
هلند گردشگران را غربال مي‌کند؛ جذب گردشگر کم دردسر به جاي افزايش تعداد توريست‌ها - هتل تیکت

هلند گردشگران را غربال مي‌کند؛ جذب گردشگر کم دردسر به جاي افزايش تعداد توريست‌ها

هلند با مساحتي حدود ۴۲ هزار کيلومتر مربع، کشور نسبتا کوچکي است. با اين حال، سال گذشته ميزبان ۱۸ ميليون گردشگر بود که بيشتر آنها نيز از شهر آمستردام ديدن کردند.

هلند پيش بيني مي کند تا ۲۰۳۰ تعداد گردشگران پنجاه درصد افزايش پيدا کند.

از همين رو، سازمان گردشگري اين کشور براي مقابله با تراکم جمعيت دست به کار شده است.يکي از برنامه هاي اصلي هلند اين است که به جاي ترويج توريسم، منابع خود را صرف بالا بردن کيفيت زندگي و ايجاد فرصتهاي شغلي در کشور کند.

هلند همچنين قصد دارد بر آنچه آن را «جذب جهانگرد مرغوب» خوانده است تمرکز کند. در برنامه اي که به اين منظور منتشر شده «جهانگرد مرغوب» کسي توصيف شده است که ارزش افزوده اي به همراه داشته باشد و دردسر ايجاد نکند.

يکي از مشکلات عمده اي که هلند با آن دست به گريبان است صدمه زدن توريست ها به گل هاي لاله است که نماد اين کشورمحسوب مي شود.

هلند همچنين از اول ماه ژانويه سال ۲۰۲۰، تورهاي محله «رد لايت» را ممنوع خواهد کرد چرا که احساس مي کند کارگران جنسي، تبديل به يک جاذبه توريستي شده اند.

صنعت توريسم، سالانه حدود ۹۲ ميليارد يورو براي اقتصاد هلند درآمد به همراه مي آورد.

منبع سایت صدای امریکا

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.