Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
اعطای پناهندگی به ده هزار ایرانی در سال ۲۰۱۸ - هتل تیکت

اعطای پناهندگی به ده هزار ایرانی در سال ۲۰۱۸

کشورهاي عضو اتحاديه اروپا در سال ۲۰۱۸ به ۳۳۳ هزار و ۴۰۰ نفر پناهندگي اعطا کرده‌اند.

اين عدد ۴۰ درصد کمتر از سال قبل از آن بوده است. حدود ۵۳۳ هزار نفر در سال ۲۰۱۷ از سوي کشورهاي عضو اتحاديه اروپا پناهندگي دريافت کرده بودند.

طبق آمار اعلامي اتحاديه اروپا، پناهندگان سوري بيشترين سهم از اين عدد را در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص داده‌اند. بعد از ۹۶ هزار و ۱۰۰ نفر از شهروندان سوري که در جايگاه نخست پناهندگان اتحاديه اروپا قرار دارند، شهروندان افغانستان با ۴۳ هزار و ۵۰۰ مورد پناهندگي و شهروندان عراق با ۲۴ هزار و ۶۰۰ مورد دومين و سومين کشورهايي هستند که از اعضاي اتحاديه اروپا پناهندگي دريافت کرده‌اند.

کشورهاي عضو اتحاديه اروپا در سال 2018 به 333 هزار و 400 نفر پناهندگي اعطا کرده‌اند.

ايراني‌ها هشتيمن مليتي هستند که در سال ۲۰۱۸ بيشترين تعداد پناهندگي را از کشورهاي عضو اتحاديه اروپا دريافت کردند.۳ درصد از کل ۳۳۳ هزار و ۴۰۰ نفر يعني بيش از ۱۰ هزار نفر ايراني‌ها بوده‌اند
کشورهاي سوريه، عراق، افغانستان، اريتره، نيجريه، سومالي و پاکستان جايگاه‌هاي اول تا هفتم را به خود اختصاص داده‌اند.

در سال ۲۰۱۸ آلمان بيش از همه کشورهاي عضو اتحاديه اروپا، پناهندگي اعطا کرده است. در سال گذشته ميلادي درخواست پناهندگي ۱۳۹ هزار و ۶۰۰ نفر در آلمان مورد پذيرش قرار گرفته است. ايتاليا با ۴۷ هزار و ۹۰۰ مورد و فرانسه با ۴۱ هزار و ۴۰۰ مورد دومين و سومين کشورهايي هستند که در سال ۲۰۱۸ به متقاضيان، پناهندگي اعطا کرده‌اند.

منبع یورو نیوز

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.