Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
BLS سفارت اسپانیا فعالیت صدور ویزای اسپانیا را به تدریج از سر می‌گیرد ( صدور ویزای اسپانیا در چه کشورهایی شروع شده است؟) - هتل تیکت

BLS سفارت اسپانیا فعالیت صدور ویزای اسپانیا را به تدریج از سر می‌گیرد ( صدور ویزای اسپانیا در چه کشورهایی شروع شده است؟)

BLS اعلام کرد که فقط افرادی که حداقل یک ویزای شینگن شش ماه یا بیشتر داشته باشند ، “یا دو ویزای شینگن ۳ ماهه و طی دو سال گذشته” ، می توانند در سال جاری درخواست ویزای شینگن دهند.

برنامه هایی که شرایط ذکر شده در بالا را برآورده نکنند پذیرفته نمی شوند. BLS International ضمن درخواست از متقاضیان تأکید کرده است که به مرکز درخواست مرکز ویزا مراجعه نکنند مگر اینکه قرار ملاقات جدید را از طریق ایمیل دریافت کنند.

میزان بالای آلودگی ویروس کرونا در این کشور که از ابتدای شیوع همه گیر ثبت شده است ، مقامات این کشور را مجبور به الگوبرداری از بسیاری از کشورهای اروپایی با اعمال ممنوعیت ورود و محدودیت سفر برای جلوگیری از گسترش ویروس کرد. علاوه بر این ، دولت اسپانیا برای جلوگیری از افزایش تعداد عفونت ها ، صدور ویزا را به طور موقت مسدود کرد.

اسپانیا با بیش از ۳،۶۲۵،۹۲۰ مورد گزارش شده و ۷۹،۵۶۸ مرگ ، دهمین کشور آسیب دیده از ویروس کرونا ویروس است.

با این حال ، حتی در شرایط COVID-19 ، وقتی ویروس B.1.617.2 همچنان بر کشورهای جهان تأثیر می گذارد ، مقامات اسپانیا تصمیم گرفته اند به تدریج دریافت درخواستهای ویزای شینگن مشروط در سایر کشورها را از سر بگیرند.

BLS International همچنین اعلام کرد که مرکز درخواست ویزا اسپانیا در سن پترزبورگ ، روسیه ، پذیرش درخواست برخی از انواع ویزا را از سر گرفته است.

در همین راستا ، شیخار آگرووال ، مدیر عامل مشترک BLS International ، تأکید کرد که “BLS بیش از چهار سال است که به عنوان یک شریک مطمئن در وزارت امور خارجه اسپانیا در سطح جهانی فعالیت می کند ، به تجارب قوی خود در زمینه برون سپاری ویزا ادامه می دهد و متعهد است به ارائه خدمات با کیفیت بالا همراه با بالاترین رضایت مشتری. “

آگرووال افزود: “امکانات موجود در مرکز نشان دهنده تعهد ما برای انجام کارهایی کارآمد ، سریع و ایمن همراه با اقدامات بهداشتی و ایمنی و پروتکل های Covid برای تسهیل سفر امن به اسپانیا است.”

چگونه وقت سفارت اسپانیا (BLS سابق) بگیریم؟ (بروزرسانی مهر۹۹)

در تاریخ ۱۸ مه ، BLS International تأکید کرد که یک بار دیگر در مرکز ویزای خود واقع در تاشکند ، ازبکستان درخواست می دهد. در همان روز ، مرکز درخواست ویزا در آنکارا ، استانبول نیز پذیرش درخواست های ویزا را از سر گرفت.

در اوایل این ماه ، مراکز درخواست ویزا اسپانیا در نورسلطان قزاقستان و همچنین مراکز مینسک ، بلاروس و ایروان ارمنستان پس از ماهها بسته بودن به دلیل وضعیت ویروس کرونا ، پذیرش درخواست ویزا را از سر گرفتند.

BLS International یک ارائه دهنده خدمات برون سپاری است که مسئول دریافت درخواست ویزا برای اسپانیا در چندین کشور در جهان است.

در صورت کاهش موارد مبتلا به ویروس کرونا ، انتظار می رود BLS نیز فعالیت خود را در ایران از سر بگیرد.

منبع و برگرفته از یاست شینگن اینفو

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.