Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
اقامت رایگان و همسفر دلخواه با couchsurfing - هتل تیکت

اقامت رایگان و همسفر دلخواه با couchsurfing

 

امروز که این نوشته رو برای شما پست میکنم قیمت هر یورو ۸ هزار تومان در بازارا آزاد باید تهیه کرد! شاید خیلی مطلی در مورد کاهش هزینه سفر خوانده باشید اما یکی از کاربردی ترین برنامه ها که برای شما انتخاب شده، برنامه couchsurfing هست. شما به دو طریق میتونید از این برنامه بهره ببرید : ۱- انتخاب همسفر و کاهش هزینه ها از این طریق ۲- یافتن اقامتگاه رایگان

با توجه به اینکه این برنامه در کشور ما ف ی ل ت ر شده است ، تدابیر لازم برای ورود به برنامه رو از طریق فیلتر شکن اتخاذ کنید. شما هم از طریق سایت، نصب اپلیکشن اندروید و IOS میتونید از برنامهبهره مند شید. توجه داشته باشید پروفایل تون رو جذاب و و هر چقدر میتونید کامل کنید تا بتونید سفر خودتون رو ثبت کنید. اگر دسترسی به پرداخت دارید میتونید ۶۰ دلار هزینه کنید و پروفایل خودتون رو حرفه ای کنید.

شما می بایست اطلاعات خواسته شده، عکس ، فیس بوک و … رو به برنامه بدید تا پروفایلتون بیشتر از ۵۰ درصد تکمیل شه تا بتونید سفر رو ثبت کنید.

همچنین میتونید اسم همسفر رو در برنامه های دیگه مثل Instagram پیدا کنید و پیام بدید.

اطلاعات تکمیلی برنامه یاد شده رو  از منبع سایت برترین ها ملاخحظه می کنید:

۲۰۰ هزار شهر و اقامت رایگان رایگان! حتی بدون خرج ۱ سنت! اگر فکر می‌کنید در اینترنت، تنها این فیسبوک و اینستاگرام و تاملر هست که می‌تازد و یکه تازهای شبکه‌های اجتماعی برای سلایق مختلف هستند، اشتباه می‌کنید. کاناپه کردی پرتال مهمان نوازی کوچ سرفینگ!، در این گفتار به شما مطالب جالبی یاد می‌دهد.

امروز، به معرفی یکی از مشهورترین شبکه‌های اجتماعی وب، در حوزه گردشگری و محل اقامت می‌پردازیم. پرتال کوچ سرفینگ دات کام، محفلی هست که به شما کمک می‌کند تا سفری ارزان را به اقصی نقاط جهان تجربه کنید. حتی، در پیدا کردن مراسم و رویدادهایی که کاربران در شهرهای مختلف جهان به صورت خودمانی راه اندازی می‌کنند، شرکت کنید.

کاوچ سرفینگ نام یک شبکه اجتماعی «مهمان‌نوازی رایگان» است. افراد با عضو شدن در این سایت و مشخص‌کردن محل سکونت خود، اعلام آمادگی می‌کنند که جای خواب رایگانی را برای یک یا چند نفر در خانه‌شان آماده کنند. میزبانان موظف به انجام کارهایی از قبیل درست کردن غذا، دادن حولهٔ تمیز و خدماتی از این دست نیستند. اگر میزبان مهمانان خود را به گردش دور شهر ببرد یا برای آن‌ها صبحانه درست کند، تنها از روی میل شخصی است و در اصل نوعی لطف کردن در حق آن‌هاست.

یکی از شبکه‌های اجتماعی جالب توجه در عرصه گردشگری، بی شک، وب سایت couchsurfing.com هست که تلاش کرده تا از طریق فراهم کردن یک بستر تعاملی و اطلاع رسانی فعال و خلاقانه، افرادی که علاقمند هستند تا محل اقامت رایگان در اختیار گردشگران دنیا قرار دهند را به یکدیگر معرفی کند. از طرفی، فرصتی فراهم کند تا اگر عده ای قصد داشته باشند تا برنامه کتابخوانی، فیلم دیدن، پیاده روی، کوهنوردی و حتی سینما رفتن دارند، این فعالیت‌ها را در قالب گروه‌های بزرگ تری از مشتاقان به این حوزه‌ها، انجام دهند. شاید برای شما جالب باشد که یک مراسم کیک خوری در فلان پارک شهر به همراه ۱۰۰ نفر از دوستان و کاربران این پرتال راه بیاندازید یا هر هفته با دوستانتان، دور هم جمع شوید و درباره بهترین فیلم و کتاب یکه مشاهده کردید، بحث کنید.

 

(شرکت در فعالیت‌های تفریحی و گروهی خودمانی، یکی از فعالیت‌های مورد علاقه کاوچ سرف ها هست!)

مأموریت سایت کوچ سرفینگ و امکاناتی که ایجاد کرده است، طیف گسترده ای از خدمات را شامل می‌شود که به دلیل بکر بودنان ها، با استقبال گسترده کاربران در وب مواجه شد. در چند سالی که سایت کوچ سرفینگ راه اندازی شده است، صدها هزار نفر در سراسر جهان، فرصت پیدا کردن محل اقامت رایگان را بدست آوردند. صدها هزار نفر توانستند از طریق مهمان نوازی مردمان ۵ قاره جهان، شهرهای مختلف دنیا را با تور لیدر های مطلع و ارزان، بصورت دوستانه و جالبی، دیدن کنند و با فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلفی آشنا شوند. همه این‌ها، برای کاربران این پرتال فراهم شده و همچنان در دسترس می‌باشد.

در چند سال اخیر، هزاران کاربر ایرانی نیز به کمک قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که در این پرتال ارائه شده است، توانسته‌اند محل اقامت رایگانی را از ۱ روز تا ۱ هفته در کشورهای مقصد گردشگری خود پیدا کنند و از این راه، دوستان زیادی در دنیا پیدا کنند. مهمان نوازی اینترنتی، عنوان جالبی هست که می‌توان به این کارآفرینی دیجیتالی خلاق دنیا اطلاق کرد. جایی که بسیاری از کاربران در صدها شهر جهان، اعلام آمادگی می‌کنند که حاضرند به مدت چند روز و با شرایطی خاص، میزبان شما باشند تا لحظات خوب و مفرحی را با آن ها در کشورشان در اختیار داشته باشید.

تفاوت پرتال کوچ سرفینگ با Airbnb.com که قبلاً در باشگاه کارآفرینی دیجیتالی معرفی کردیم، این هست که در سایت ایر بی ان بی که خود، از برترین سایت‌های معرفی محل‌های اقامت خودمانی و ارزان در اینترنت هست، شما می‌توانید به صورت رایگان در محل‌های اقامت کاربران سایت، اقامت کنید. بدونان که ۱ دلار پرداخت کنید. از طرفی، معمولاً میزبانان شما، این فرصت را دارند تا مانند یک تور لیدر، شما را در شهر مورد علاقه خود، گردانده و خدمات اطلاع رسانی و میزبانی رایگان و خوبی را به شما ارائه کنند.

از طرفی، شما در سایت ایر بی ان بی، نمی‌توانید در برنامه‌های تفریحی و گردشگری و هنری و اجتماعی و بعضاً فرهنگی که توسط کاربران این سایت درحال انجام است، شرکت کنید. اما در سایت کوچ سرفینگ، شما می‌توانید به راحتی، از برنامه‌ها و رویدادهای مختلفی که کاربران سایت در شهرهای مختلف دنیا در حال اجرا هستند، مطلع شده و دران برنامه‌ها شرکت کنید و دوستان جدید پیدا کنید.

وقتی شما از یک برنامه دورهمی مطلع می‌شوید، اطلاعات این دورهمی را مشاهده کرده و در صورت علاقه، خود را به عضویتان برنامه در می آورید. شرکت در event های مختلف، یکی از فعالیت‌های هفتگی و دائمی اکثرکاربران این پرتال اینترنتی بین المللی هست. در واقع، event بازهای اینترنت!، یعنی افراد که دائم به دنبال این هستند که از طریق وب، برنامه‌های مختلفی که توسط کاربران در دنیای واقعی ترتیب داده شده است را پیدا کنند و دران شرکت کنند، معتاد این گونه پرتال می‌باشند.

همین چندی پیش بود که یک event توسط چند کاربر ایرانی این پرتال ترتیب داده شد، تا سفری یک روزه به روستاهای آهار در اطراف تهران، انجام شود. این event، با استقبال بیش از ۱۰۰ نفر از کاربران ایرانی (بیش تر تهرانی) این پرتال مواجه شد. جالب است که بدانید، کاربرانی که خودروی شخصی داشتند، همه کاربرانی که وسیله حمل و نقل در اختیار نداشتن، به صورت رایگان به این مقصد گردشگری یک روزه، هدایت کرده و حتی با غذاهای خانگی که درست کرده بودند، از دوستانشان پذیرایی کردند و لحظات شادی را با هم، تجربه نمودند.

از این نوع دورهمی ها، در سایت کوچ سرفینگ بسیار زیاد هست و شما می‌توانید در هر شهری که در ایران یا خارج از کشور زندگی می‌کنید، از رویدادهای شهر خود، در قالب گروه‌ها، صفحات شخصی و حتی رویدادهایی که راه اندازی می‌شود، مطلع شوید.

برخی از گروه‌ها و رویدادهای یکه در کوچ سرفینگ برگزار می‌شود یا درحال برگزاری هست، در تلگرام نیز دارای گروه مجزای هست که می‌توانید با عضویت دران گروه نیز، از آخرین اطلاعات کوچ سرف بازهای شهر خود به صورت تلگرامی نیز کسب اطلاع کنید. خلاصه، همه امکانات مهیاست بیا تا برویم… .

همه این‌ها، از طریق اطلاع رسانی و بستری فراهم شد که کوچ سرفینگ دات کام در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد. همین اتفاق، در شهرهای مختلف جهان نیز در حال وقوع هست. بنابراین، یکی از شبکه‌های اجتماعی خلاقانه ای که سبب می‌شود، شما کمی از پشت رایانه شخصی و موبایل خود بلند شوید و به دنیای واقعی مراجعه کنید، همین پرتال هست. البته در فیسبوک و اینستاگرام هم، ایرانیان و کاربران خارجی، event هایی برگزار می‌کنند، اما مدیریت اطلاع رسانی و عملکردی شبیه این سایت در اختیار ندارند. چرا که مأموریتان شبکه‌های اجتماعی، با این پرتال متفاوت هست.

کوچ سرفینگ چگونه کار می‌کند؟

استفاده از کوپ سرفینگ، ساده هست و کار سختی نیست. تنها کافی است، مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، یک کد کاربری و رمز عبور و یک پست الکترونیک معتبر در اختیار داشته باشید. یعنی به قولی ظرف ۳ سوت، می‌توانید به دنیای کوچ سرف ها یا به قولی SC بازهای وب!، ملحق شوید. حتی اگر در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک هم عضو هستید، از ان طریق نیز می‌توانید مستقیماً به سایت وصل شده و ثبت نام خود را تکمیل کنید و از عکس‌ها و اطلاعات منتشر شده خود در فیسبوک، برای تکمیل پروفایل در این شبکه استفاده کنید.

البته اگر از طریق فیسبوک به کوچ سرفینگ وصل شوید، اطلاعاتی مبنی بر این که شما به دنیای کاوچ سرفها پیوستید، در پروفایل فیس بوک شما به نمایش در نخواهد آمد! خیالتان راحت! همه چیز در امن و امان است!

وقتی در سایت ثبت نام کنید و درباره خود و سفرهایی که داشتید و علایق و قابلیت‌های میزبانی و همراهی با دیگر کاربران سایت را معرفی کنید، به شما اجازه داده می‌شود تا با کاربران در ارتباط بوده و به صورت عمومی و خصوصی با ان ها تعامل کنید. در رویدادهای محلی و بین المللی شرکت کنید و حتی فرصت‌های مهمان نوازی رایگانی که توسط دیگر کاربران در صدها شهر دنیا ایجاد شده را، مشاهده کنید.

سایت، به کاربرانش اجازه می‌دهد تا درباره کاربران دیگر، نظر بدهند و اصطلاحاً رفرنس مثبت یا منفی بنویسند. هر اندازه شما رفتار بهتر و خوبی با کاربران داشته باشید، چه در مراسم‌ها و چه در میزبانی‌ها و مهمانی‌ها، رفرنس مثبت کسب کرده و این رفرنس مثبت، به شما امکان می دهد تا یک کاربر معتبر و مطمئن در این پرتال میلیون نفری شوید. چی از این بهتر که در یک شبکه اجتماعی گسترده، اکثریت مخاطبان شما، شما را یک دوست خوب و قابل اعتماد، تلقی کنند و این موضوع را نیز، به صورت مکتوب، ابراز کنند!

به هر حال، ساز و کار این شبکه به این صورت است که پس از ایجاد حساب کاربری رایگان، می‌توان پیش از سفر به شهر یا کشوری دیگر با کاربران آن شهر یا کشور تماس داشت و در صورت توافق دوجانبه از امکاناتی که طرف مقابل می‌تواند تدارک ببیند، بهره‌مند شد. وقتی وارد پروفایل یک دوست در کوچ سرفینگ دات کام می‌شوید، با ساختاری شبیه تصویر زیر رو به رو می‌شوید. در این پروفایل، اطلاعات شخصی منتشر شده کاربر، معرفی می‌شود.

همچنین، تعداد رفرنس‌های مثبت یا منفی درج شده برای کاربر از طریق دیگر کاربران نیز، در دسترس هست. سن، تاریخ تولد، مدرک تحصیلی، علایق، تجربه‌های گردشگری، فرصت‌های میزبانی و مهمان نوازی که این کاربر فراهم کرده یا از ان ها استفاده کرده است، معمولاً در بخش پروفایل هر کاربر قابل مشاهده می‌باشد.
امکانات کاربر مقابل بر یکی از ۳ گونه زیر است:

خدمات کامل (گزینه Yes یا Definitely): که شامل تدارک جا برای خواب و راهنمای گردش در شهر می‌شود.

گردش (گزینه Coffee or Drink): که شامل راهنمای گردش در شهر می‌شود اما فراهم نمودن جا برای خواب را ندارد.

سفر در حال حاضر (گزینه Traveling at the moment) که هیچ الزامی را برای کاربر در بر نمی‌گیرد.

البته در هنگام ایجاد حساب کاربری، هر کاربری باید خدماتی را نیز که می‌تواند به دیگر کاربران ارائه دهد را مشخص نماید. کاوچ سرفینگ که معنی کلمه به کلمش کاناپه گردیه یه شبکه اجتماعی که بین مسافران و مردم محلی ارتباط برقرار میکنه و از بیشتر از ۲۳۰ کشور دنیا عضو داره که تعداد اعضاش از یک و نیم میلیون نفر گذشته. ارتباطی که باعث دوستی و تبادل فرهنگ‌ها و تجربه ها و قسمت کردن مهمان نوازی و آسان شدن مسافرت کردن در دنیا می‌شود.

سیستم اصلی این شبکه بر “Hosting” و ” Surfing” میچرخه، Surfing به معنای اقامت یه مسافر در منزل یه بومی به عنوان مهمان و به طور رایگان است، یعنی هر وقت کسی از شهر دیگه یا از یه کشور دیگه به شهر شما آمد با شما از طریق اینترنت تماس گرفت که آیا امکانش هست چند روزی رو مهمان شما باشد یا نه، Hosting به معنی میزبانی و اون فرد بومیه که به مسافر اقامت می‌دهد، رایگان بودن این سیستم به این معنا نیست که میزبان باید برای مسافر پول خرج کنه، و میزبان هم حق نداره برای فراهم کردن مهم اقامت از مسافر پول بگیرد، و مسافر هم حق نداره خرجی به گردن میزبان بگذارد و نباید از سیستم سو استفاده کنه، آگه میزبان خواست برای مسافر کمی خرج کند و مثلاً به غذا مهمان کند، فقط از روی مهمان نوازیه نه از روی دایره وظایفی که از طریق عضو شدن در سایت قبول کرده است.

میزبانان با میزبانیشون این امکان رو دارند که بدون ترک کردن محل زندگیشون صرفاً با Host کردن مسافران یا Surfer هایی که با نژادها، مذهب‌ها و سنت‌های مختلف از همه جا دنیا می‌آیند و چند روز زندگی کردن با آن‌ها علاوه بر اینکه با فرهنگشان، با تجربه‌های شخصیشان و با آدم‌های جدید زیادی آشنا می‌شوند و با زنده نگه داشتن سیستم مسافرت کردن رو با از بین بردن هزینه محل اقامت برای خودشون هم بسیار ساده و ارزان می‌کنند.

مسافران که در این شبکه به اونها Surfer گفته میشه علاوه بر کم شدن هزینه اقامت از هزینه سفرشون این امکان رو دارند که چند روزی با میزبانشان که از یک فرهنگ دیگری زندگی کنند و با عمق فرهنگ و زندگی و سنّت‌های کشور میزبان آشنا شوند و از اطلاعاتشون استفاده کنند، یعنی به معنای واقعی کلمه به جایی که مسافرت می‌کنند، آشنا می‌شوند.

علاوه با این در هر شهری اعضا مهمونی هایی با عنوان CouchSurfing Gathering برای دور هم جمع شدن اعضای محلی و Surfer ها ترتیب میدند که هم برای آشنایی بیشتر اعضای محلی با همه و هم برای گسترش روحیه کاوچ سرفینگ است. از بین افراد تنها ۸ درصد از سوی این سایت تأیید شده‌اند و حدود ۶ درصد هم از نظر اخلاقی ضمانت شده‌اند. اما بقیه اعضا – یعنی بیش از ۸۰ درصد اعضا- تأیید یا از نظر اخلاقی ضمانت نشده‌اند.

شاید این موضوع کمی نگران کننده به نظر برسد چون فردی که به عنوان سفیر وارد این سایت می‌شود در واقع اعلام آمادگی می‌کند که میزبان دیگر سفیران باشد یا آن‌ها را در خانه خود بپذیرد. اما از سال ۲۰۰۴ تا اوت ۲۰۱۱ که بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ دیدار و میزبانی انجام شده اتفاقی رخ نداده است. گفتنی است زبان پارسی به عنوان زبان رایج بیش از ۱۱ هزار نفر شناخته شده است. این آمارها نشان می‌دهد تعداد کاربرانی که از ایران به عنوان سفیر عضو این سایت شده‌اند حدود ۷ هزار نفر و ایران چهل و نهمین کشور در Couch Surfing است و این رقم هر هفته در حال افزایش هست، چرا که کاربران بیش تری با این سایت و خدمات و قابلیت‌های ان آشنا می‌شوند.

Image result for ‫couchsurfing همه چیز در مورد‬‎
درباره سایت

دنیای کاوچ سرفرها Couchsurfer، بیش از یک دهه است که تشکیل شده هست. آوریل ۲۰۰۳ میلادی بود، که یکی از شبکه‌های اجماعی و استارت اپ های خلاقانه در اینترنت متولد شد و ظرف ۱۲ سال توانست، میلیون‌ها فرصت گردشگری رایگان را در اختیار میلیون‌ها مخاطب اینترنت قرار دهد. سرزمین کوچ سرفینگ ها، سرزمین مهمان نوازی رایگان هست که از طریق دنیای وب، فراهم می‌شود. جنیفر بی لاک، کارآفرین دیجیتال جوان امریکایی، خالق این شبکه هست. اریک بلاکفورد، مدیرعامل این مجموعه معرفی شده است. این پرتال، میلیون‌ها کاربر دارد که بر اساس اعلام رسمی آن، بیش از ۱۰ میلیون نفر از این کاربران، برای میزبانی رایگان و مهمان نوازی از کاربران وب، اعلام آمادگی کرده‌اند. قریب به ۲۰۰ هزار شهر در دنیا، فرصت مهمان نوازی و اقامت رایگان را برای کاربران این سایت فراهم کرده است که رکورد جالب و قابل توجهی را نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید این شبکه اجتماعی را از طریق گوشی موبایل دنبال کنید، به سایت http://www.couchsurfing.com/mobile مراجعه کنید و اپلیکیشن مربوطه را دانلود کنید.

داستان موفقیت و عملکرد کوپ سرفینگ نیز مستقیماً در نشانی http://couchsurfing.tumblr.com دنبال کنید. معمولاً، آخرین خرها و اطلاعات از فعالیت این شبکه مهمان نوازی رایگان در اینترنت، از طریق وبلاگ آن به نشانی http://blog.couchsurfing.com منتشر می‌شود که بد نیست اگر عضو این سایت شدید، از ان استفاده کنید.

سایت فرصتی را برای افرادی که به گردشگری و تور لیدری علاقمند هستند ایجاد کرده است تا از این طریق، به مدیریت امور خدماتی و مهمان نوازی رایگان گردشگران و کاربر سایت در شهرهای مختلف دنیا اقدام کنند. اصطلاحاً به این کوچ سرفرها، سفیر گرفته می‌شود. اگر شما در این سایت عضو شده‌اید و دوست دارید تا سفیر کوچ سرفینگ دات کام در شهر خود باشید، به سرویس سفیر پرتال مراجعه کنید.

نشانی couchsurfing.com/about/ambassadors در دسترس می‌باشد تا شما، خود را برای نامزدی در برنامه “سفیر” پرتال، نامزد کنید.

چند نکته خودمانی!

اصل اول این هست که به هیچ چیز در فضای مجازی، اعتماد نکنیم. البته باید انرژی مثبت بود! پس برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی اینترنت به خصوص سایت‌هایی که مانند کوچ سرفینگ فعالیت دارند، باید کمی محتاط بود و بی گدار به آب نزد. راهش چی هست؟ راهش این هست که اولاً، همه اطلاعات خصوصی خود و دوستانتان را در این پرتال‌ها منتشر نکنید. آدرس دقیق محل سکونت و کار خود را ارائه ندهید. شماره‌های تماس و پست الکترونیک خود را به اشتراک نگذارید. حریم خصوصی دیگران را نقض نکنید و تصاویر خصوصی دیگران را بدون اجازه آن ها در پرتال منتشر نکنید!

مساله بعدی این هست که قرار نیست شما از روز اول، میزبان رایگان ده‌ها گردشگر خارجی از کشورهای مختلف جهان در خانه خود باشید! اول با کاربران و محیط سایت آشنا شوید. بعد در رویدادهایی که در سایت معرفی می‌شود و گروه‌ها ان عضو شده و از ان ها کسب اطلاع کنید و با برخی از کاربران قدیمی، آشنا شوید. مخصوصاً ان هایی که رفرنس زیاد مثبت دارند!

پس از ان، در چند برنامه فرهنگی و دورهمی که افراد تدارک می‌بینند، و بعضاً آخر هفته هست، شرکت کنید. اگر عشق سفر سالانه به ترکیه و مالزی و تایلند و ارمنستان و دوبی و امثالهم هستید و حال گرفتن ویزای شنگن هم ندارید، چند تا میزبان رایگان خوب در سایت پیدا کنید و سعی کنید حداقل یک شب، با این میزبانان دست و دل باز، در کشورهای مقصد، ارتباط داشته و در محل اقامتان ها اقامت کنید. حتماً کاربران قدیمی و معتبر را انتخاب کنید یا از طریق رفرنس‌های مثبت، کسب اطلاع کنید.

به هر حال، این سؤال پیش میاد که چه طور این شبکه کار میکنه و به این صورت پیش میره و شما جرأت می‌کنی کسی رو که نمی‌شناسی و تا به حال ندیدی بیاری خونت و اجازه بدی چند روزی هم خونه شما بشه و اینکه چه طور شما جرأت می‌کنی در یه کشور غریبه و فرهنگ غریبه تر بری خونه یکی شب خونش بخوابی!

اولین چیزی که این سیستم رو زنده نگاه داشته روحیه اعضاست، کسانی که میتونند کمی بیشتر اعتماد کنند، بعد از اون توصیه نامه‌ها یا Reference هایی که اعضا بعد از ملاقات با هم برای هم می‌زارند، یعنی وقتی یکی میاد پیشه شما یا شما میرین پیش کسی مدتی باهاش میمونید بعد از ترکش نظرتون رو در موردش میگید، و میگید که نظرتون نسبت بهش مثبت بوده یا منفی.

از سال ۲۰۰۴ که این شبکه تشکیل شده تا به حال بیشتر از ۳ میلیون توصیه نامه رد و بدل شده که بیشتر از ۹۹.۶ درصدشون مثبت بوده که نشون دهنده امنیت بالا و جذاب بودن شبکه برای اعضاست. هر کس یک پروفایل مخصوص به خودش داره که اطلاعات فردیش، علایقش، اطلاعاتی مربوط به خونش یا همون طور که در سیستم گفته میشه Couch و توصیه‌هایی که براش نوشته شده در اون قرار داره، وقتی شما دنبال کسی میگردین که پیشش بمونین آگه از پروفایلش خوشتون ومد بهش میگین و آگه اون هم از پروفایل شما که معرف شما و میزان مورد اعتماد بودنتون هست خوشش بیاد تقاضا تونو برا رفتن به خونش قبول میکنه!

مراقب باشید که از این سایت برای دوست یابی یا بیزینس یا مسائلی از این دست استفاده نکنید و به دیگر کاربران برای این موضوعات پیام ارسال نکنید، چرا که با رفرنس‌های منفی دیگر کاربران مواجه شده که ادامه فعالیت شما را در این پرتال، با مشکل رو به رو می‌کند و بر اساس مقررات سایت، احتمال حذف شدن از سایت را نیز تجربه خواهید کرد!

ویدئو زیر یک راهنمای خوب هست. حتماً ببینید

http://www.youtube.com/watch?v=sSakme86kTo

کسب و کار خلاقانه کوچ سرفینگ در فضای گردشگری آنلاین جهان، بارها در اخبار پرتال‌های خبری قرار گرفته است. پرتال مشهور تراولوشن انگلیس، اخیراً اعلام کرد که پرتالی در اینترنت، به معرفی ظرفیت‌های مهمان نوازی رایگان کاربران کوچ سرفینگ و پرتال ایر بی ان بی به طور تلفیقی می‌پردازد. برای اطلاعات بیش تر به نشانی travolution.com مراجعه کنید.
Related image
کسب و کار کوچ سرفینگ، به دنیای تفریحات و سرگرمی کاربران اینترنت می‌پردازد و توانسته است در کنار معرفی فرصت‌های مختلفی را در اختیار خود و کسب و کارهای دیگر قرار دهد. کوچ سرفینگ، یک مدل کسب و کار جالب و خلاق دیجیتالی هست که می‌تواند برای استارات آپ های ایرانی، یک الگوی موفق باشد.

ما اکنون در فضای وب فارسی، سایت‌های گردشگری زیادی داریم. اما واقعاً یک شبکه اجتماعی گردشگری دست جمعی و دورهمی و به قولی خودمانی، حتی در شبکه‌های اجتماعی فارسی، نداریم که افراد بتوانند میزبانی رایگان خود را اعلام کنند یا اگر برنامه یا فعالیتی ترتیب می دهند به طیف وسیعی از علاقمندان اعلام کنند. اگر توجه کرده باشید، گروه‌هایی که در اینستاگرام و فیسبوک در این حوزه فعال می‌شوند، فقط مخصوص اعضا هستند و دیگر اعضای سایت، که عضو نیستند، توان مشاهده اطلاعات مربوطه را بر خلاف کوچ سرفینگ، ندارند.

امیدواریم، از ظرفیت‌های مهمان نوازی کوچ سرفینگ استفاده کنید و شما نیز میزبان خوبی برای گردشگران خارجی باشید تا فرهنگ و آداب کهن ایران زمین را به ان ها منتقل کنید.

 

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

نظرات بسته شده است.