Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
سفر به روسیه بدون ویزا- بزودی - هتل تیکت

سفر به روسیه بدون ویزا- بزودی

سفر به روسیه بدون ویزا- بزودی

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو امیدوار است در آینده نزدیک کار توافقنامه سفرهای توریستی بدون ویزا با ایران را به پایان برساند.

ماریا زاخارووا به خبرگزاری تاس اعلام کرد: مسکو امیدوار است در آینده نزدیک کار در مورد توافقنامه سفرهای توریستی بدون ویزا با ایران را به پایان برساند.

وی افزود: آژانس گردشگری فدرال روسیه با شرکای ایرانی در زمینه سازوکارهای اجرای مفاد این توافقنامه همکاری می کند. امیدواریم این کار به زودی به پایان برسد و توافقنامه لازم الاجرا شود.

زاخارووا ادامه داد: تصمیم گیری در مورد آغاز اجرای توافق به شرایط بیماری همه گیری کرونا در روسیه و ایران و محدودیت های ناشی از این بیماری در این دو کشور بستگی دارد.

بر اساس این گزارش، توافقنامه سفرهای گروهی بدون ویزا در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۷ در سفر حسن روحانی رئیس جمهور ایران به مسکو امضا شد.

با توجه به پروازهای ایرلاین های روسی و نزدیکی بعد مسافت ، با برداشته شدن محدودیت های کرونایی و از سرگیری این پرواز ها مسافران زیادی از ایران به شهرهای روسیه سفر داشته باشند.

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.