Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
کرواسی از دهم دی ماه ۱۴۰۱ به حوزه شینگن می پیوندد- بلغارستان و رومانی بزودی... - هتل تیکت

کرواسی از دهم دی ماه ۱۴۰۱ به حوزه شینگن می پیوندد- بلغارستان و رومانی بزودی…

اتحادیه اروپا تایید کرده است که کرواسی در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۳ رسماً به جدیدترین عضو منطقه بدون مرز شنگن اتحادیه اروپا تبدیل خواهد شد. این تصمیم پس از رای گیری توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اوایل امروز اتخاذ شده است .

منطقه شنگن برای اولین بار در بیش از یک دهه اخیر در حال رشد است. وزیران عضویت کرواسی را از اول ژانویه ۲۰۲۳ تایید کردند! ریاست شورای اتحادیه اروپا در بیانیه ای که در توییتر منتشر شد، اشاره کرد.

با این حال، بلغارستان و رومانی از سال آینده از مزایای انتقال بدون روادید به کشورهای منطقه شنگن برخوردار نخواهند شد، زیرا وزیران ۲۷ کشور اتحادیه اروپا در نشست امروز به منظور حمایت از الحاق رای به اتفاق آرا ندادند.

گزارش شد که اتریش مخالف اصلی برای پیوستن بلغارستان و رومانی به حوزه شینگن می باشد.

اتریش از پیوستن کرواسی به منطقه بدون مرز شینگن اتحادیه اروپا استقبال کرده است، اما از الحاق سایر کشورهای بالکان، بلغارستان و رومانی، که آنها نیز تلاش می کنند بخشی از این منطقه شوند، حمایت نکرد و تمام الزامات مورد نیاز را برآورده کردند.

علاوه بر این، تاکید شد که کشورهای اتحادیه اروپا به اتفاق آرا از الحاق کرواسی به منطقه شینگن حمایت کرده‌اند، اما اتریش از تبدیل شدن بلغارستان و رومانی به جدیدترین اعضای منطقه بدون مرز جلوگیری کرد.

“صدراعظم کارل نهمر در این رابطه خاطرنشان کرد.: ما به زمان بیشتری نیاز داریم. در حال حاضر ۷۵۰۰۰ مهاجر غیرقانونی ثبت نام نشده در اتریش داریم – به این معنی که آنها از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا عبور کرده و خود را به اتریش رسانده اند. این باید ابتدا حل شود.» 

از سوی دیگر آلمان بار دیگر حمایت خود را از پیوستن این سه کشور به منطقه شینگن اعلام کرده است.

علاوه بر این، امروز، وزیر کشور آلمان، نانسی فایزر، حمایت خود را از عضویت این سه کشور بالکان در منطقه شینگن اتحادیه اروپا تایید کرد، در حالی که او با اتریش موافق نیست.

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.