Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
لغو قرنطینه اجباری تایلند و شرایط ورود و خروج به تایلند - هتل تیکت

لغو قرنطینه اجباری تایلند و شرایط ورود و خروج به تایلند

با توجه به تغییر قوانین ورودی از طریق مرزهای هوایی به شهر بانکوک از تاریخ دهم آبان سال ۱۴۰۰شرایط پذیرش مسافر در این مسیر را به استحضار میرساند:
در حال حاضر مسافران ایرانی برای پرواز به بانکوک جزو برنامه Sandbox قرار می گیرند که شرایط ورودی آنها به شرح ذیل می باشد:


مدارک مورد نیاز که می بایست پیش از ورود به بانکوک تهیه گردد:


– کارت یا مدرک واکسیناسون دال بر انجام هر دو دوز واکسیناسیون با یکی از واکسن های تایید شده که از انجام آخرین مرحله واکسیناسیون حداقل ۱۴ روز گذشته باشد.


– برای کسانی که در ۳ ماه قبل از پرواز به بانکوک به بیماری کرونا مبتلا شده اند ، می بایست حداقل ۱ دوز از واکسن های مورد تایید را ۱۴ روز پیش از سفر دریافت کنند و مدارک پزشکی مبنی بر بهبودی کامل خود را به همراه داشته باشند.


– مسافرانی که کمتر از ۱۸ سال سن دارند و با والدین خود مسافرت میکنند از الزامات واکسیناسیون معاف هستند.


– تمامی مسافران می بایست گواهی پزشکی با نتیجه ی آزمایش RT-PCR منفی که بیانگر عدم آلودگی شخص به ویروس کووید-۱۹ است و حداکثر ۷۲ ساعت قبل از پرواز توسط یکی از آزمایشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت انجام شده باشد را به همراه داشته باشند.


– به همراه داشتن مدرک تاییدیه ی پرداخت هزینه اقامت در هتل های SHA+ و آزمایش RT-PCR.


– داشتنن بیمه ی درمانی با پوشش حداقل ۵۰۰۰۰ دلار.



۱) برای گرفتن Thailand Pass QR code به سایت tp.consular.go.th مراجعه کنید.
۲) منتظر بمانید تا مدارک واکسیناسیون، پرداختی هزینه هتل و نتیجه آزمایش RT-PCR شما تایید شود.
۳) پس از تایید، Thailand Pass QR code خود را دریافت کنید.



در زمان ورود – Thailand Pass QR code خود را به مامور کنترل سلامت فرودگاه ارائه نموده و پس از تایید شدن مدارک، باقی مراحل ورودی را انجام دهید.
– آزمایش RT-PCR کووید-۱۹ را در هتل محل اقامت و یا مراکز تست تعیین شده انجام دهید (کودکان زیر ۶ سال آزمایش بزاق خواهند داد.)
– با وسایل نقلیه ی تعیین شده به هتل محل اقامت خود بروید. (فاصله ی فرودگاه تا هتل کمتر از ۵ ساعت می باشد)
– برنامه ی MorChanna را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.
– تا زمان رسیدن نتیجه¬ی آزمایش در هتل منتظر بمانید.



در طول اقامت

– شما تا ۷ روز اجازه خروج از مقاصد Sandbox را ندارید و چنانچه برنامه ای برای ادامه ی سفر به مقاصد دیگر در کشور تایلند را دارید، می بایست حداقل تا ۷ روز نخست را در مقاصد Sandbox باقی بمانید و سپس به مقاصد دیگر سفر کنید.
– چنانچه برنامه سفر شما کمتر از از ۷ روز می باشد، خروج شما می بایست در اسرع وقت با یک پرواز مستقیم به یک کشور دیگر باشد.
– همه ی مسافران ملزم به انجام دو آزمایش COVID-19 می باشند: نخستین آزمایش در بدو ورود از طریق RT-PCR و دومین آزمایش با متد ATK در مراکز تعیین شده در روز ششم یا هفتم اقامت می باشد.
– رعایت موارد D-M-H-T-T-A الزامی می باشد. ( فاصله اجتماعی :D-Distancing، پوشیدن ماسک: , M-Mask Wearing، شستشوی دست : H–Handwashing، بررسی دمای بدن : T-Temperature Check، تست کووید T-Testing for COVID : ، برنامه هشدار : A – Alert application )

BLS VFS آلمان اتریش اخذ ویزا ارز مسافرتی اروپا اسپانیا اشتغال بکار آلمانی ایتالیا برنامه سفر کانادا تایلند جواب ویزای هلند رزرو بلیط رزرو هتل سفارت سفر سفر ارزان سفر شخصی سوئد شینگن فرانسه مهاجرت مهاجرت به آلمان هتل تیکت هزینه های سفر هلند واچر هتل وقت سفارت وقت سفارت فرانسه ویزا ویزامتریک ویزای تحصیلی ویزای شینگن ویزای شینگن مولتی ویزای کانادا پاریس پرواز پناهنگی به آلمان ژاپن کانادا کاکس کرونا کوید 19 گردشگری



در هنگام خروج

۴) پس از پایان ۷ روز اقامت در یکی از ۱۷ مقصد Sandbox ، می توانید آزادانه به تمام مقاصد در تایلند سفر کنید. با این حال، به مسافران توصیه می شود که راهنمایی ها و تدابیر پیش بینی شده در استان یا کشور مقصد را دنبال کنند.

, , , , ,
هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.