Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
۶ کشور آسان برای اقامت در اروپا - هتل تیکت

۶ کشور آسان برای اقامت در اروپا

میزان سرمایه گذاری برای اقامت در کشورهای اروپایی چقدر است؟

اقامت اتحادیه اروپا با مزایای زیادی همراه است. نه تنها یک شهروند خارجی مقیم یکی از کشورهای اتحادیه اروپا از مزایای کشوری که در آن زندگی می کند برخوردار است، بلکه از مزایای ارائه شده توسط اتحادیه اروپا به عنوان یک بلوک نیز برخوردار است.

ساکنین هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا، میتوانند آزادانه در سراسر منطقه شینگن حتی بدون ارائه مدرک شناسایی سفر کنند.

اقامت در هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا معمولاً منجر به تابعیت اتحادیه اروپا همان کشور می شود. پس از کسب شهروندی، می تواند به هر کشور اتحادیه اروپا نقل مکان کند و در آنجا ساکن شود.

در زیر لیستی از کشورهای اتحادیه اروپا که در آنها راحت ترین راه برای اخذ اقامت است را گردآوری کرده ایم که در همه آنها نیز می توان با سرمایه گذاری مقدار مشخصی پول از طریق اقامت توسط طرح های سرمایه گذاری که اغلب شناخته شده هستند مقیم شد. به عنوان ویزای طلایی .

اتریش

راه های مختلفی برای اخذ اقامت قانونی در اتریش وجود دارد. این کشور مجوزهای اقامت را به منظور الحاق خانواده، برای دانش آموزان، دانشجویان و محققان، کارگران واجد شرایط و همچنین جویندگان کار صادر می کند.

این نوع مجوزها در زیر شاخه های دیگر دسته بندی می شوند. برای مثال، هنگام درخواست مهاجرت به اتریش به عنوان یک کارگر واجد شرایط، ممکن است یکی از موارد زیر را داشته باشید:

  • کارگران بسیار ماهر
  • کارگران ماهر در مشاغل کمبود
  • سایر کارگران کلیدی
  • دانشجویانی که از دانشگاه ها و کالج های اتریش فارغ التحصیل شده اند
  • کارگران کلیدی خوداشتغال
  • بنیانگذاران استارت آپ

یکی از شرایط اصلی برای اخذ اقامت اتریش این است که ثابت کنید پول کافی دارید. 

اگر تنها زندگی می کنید، باید ثابت کنید که درآمد ماهانه ۱۰۳۰٫۴۹ یورو دارید، در حالی که اگر با شریک یا همسر زندگی می کنید، این مبلغ برای هر دوی شما به ۱۶۲۵٫۷۱ یورو افزایش می یابد. مبلغ اضافی ۱۵۹٫۰۰ یورو برای هر کودک مورد نیاز است.

با این حال، ساده ترین راه برای اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری است. تمامی افرادی که دارای مهارت زبان آلمانی سطح A1، بیمه درمانی با پوشش کامل و حداقل ۴۰ هزار یورو وجوه نقد در حساب بانکی هستند که این مبلغ به تعداد خانواده متقاضی بستگی دارد، واجد شرایط اقامت اتریش از طریق این مسیر هستند. .

متقاضی همچنین باید مدرکی مبنی بر املاک مسکونی که می تواند در اختیار آنها باشد یا اجاره داده شود را نشان دهد.

دوره پردازش از یک ماه تا سه ماه متغیر است. اجازه اقامت برای یک سال صادر می شود و باید هر سال تمدید شود. هنگامی که مقیم جدید قصد دارد مجوز اقامت خود را در اتریش تمدید کند، باید اطمینان حاصل کند که شرایط ذکر شده در بالا هنوز رعایت می شود.

نقطه ضعف این برنامه این است که سهمیه سالانه واجدین شرایط در حدود ۳۰۰ نفر است.

قبرس

ساده ترین راه برای اقامت دائم قبرس نیز از طریق سرمایه گذاری در این کشور است. خرید یک ملک جدید غیر منقول با ارزش کل بازار حداقل ۳۰۰ هزار یورو به اضافه مالیات بر ارزش افزوده برای فرد کافی است تا اولین معیارهای اقامت قانونی قبرس را از طریق ویزای به اصطلاح طلایی داشته باشد.

کسانی که مایل به خرید ملک نیستند می توانند ۳۰۰ هزار یورو در یک شرکت فیزیکی ثبت شده و فعال در قلمرو قبرس که حداقل پنج نفر را استخدام می کند سرمایه گذاری کنند یا واحدهایی به همان میزان در سرمایه گذاری های جمعی انجمن صندوق های سرمایه گذاری قبرس سرمایه گذاری کنند.

متقاضی همچنین باید حداقل ۳۰ هزار یورو درآمد سالانه داشته باشد که ممکن است از حقوق، اجاره، مستمری و غیره حاصل شود.

اتباع خارجی همچنین می توانند از راه های دیگری از جمله با درخواست اجازه اقامت برای اشتغال، تحصیل یا الحاق خانواده، مقیم قبرس شوند.

یونان

این مقصد معروف توریستی، یونان، همچنین به دلیل برنامه ویزای طلایی خود که به خارجیان واجد شرایط اجازه اقامت در این کشور را در عرض ۶۰ روز پس از درخواست می دهد، به خوبی شناخته شده است.

انواع مختلفی از سرمایه گذاری هایی وجود دارد که خارجی ها می توانند برای واجد شرایط بودن برای این برنامه انجام دهند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید ملک به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار یورو
  • حداقل سرمایه گذاری ۴۰۰ هزار یورو برای شرکتی که دفتر ثبت یا تاسیس خود در یونان دارد
  • حداقل سرمایه گذاری ۴۰۰ هزار یورو برای یک شرکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات که منحصراً در یونان سرمایه گذاری می کند
  • خرید اوراق قرضه دولت یونان با حداقل ارزش خرید ۴۰۰ هزار یورو و سررسید باقیمانده حداقل سه سال در تاریخ خرید
  • سپرده مدت دار حداقل ۴۰۰ هزار یورو به یک موسسه اعتباری داخلی، حداقل به مدت یک سال، با دستور ثابت برای تمدید

راه های زیادی برای اخذ اقامت یونان وجود دارد، از جمله اشتغال در زمینه های مختلف، دانشجویان، پژوهشگران، آموزش های حرفه ای، کار داوطلبانه، الحاق خانواده و غیره.

ایتالیا

یکی دیگر از مقصدهای معروف توریستی، جایی که ساکنان خارجی می توانند پس از ده سال اقامت قانونی در کشور، تابعیت خود را دریافت کنند.

ساده ترین راه برای اقامت در ایتالیا سرمایه گذاری مقداری پول در این کشور است. یک خارجی می تواند حداقل ۲ میلیون یورو در اوراق قرضه دولتی ایتالیا، حداقل ۵۰۰ هزار یورو در سهام ایتالیا، یا حداقل ۱ میلیون یورو در پروژه های مورد علاقه عمومی در ایتالیا مانند فرهنگ، آموزش، محیط زیست، مدیریت مهاجرت، سرمایه گذاری کند. تحقیق و توسعه، هنر و میراث.

راه های دیگر برای اخذ اقامت ایتالیا کار، تحصیل و الحاق خانواده و همچنین کار فصلی بین شش تا نه ماه است.

کشور پرتغال

زندگی در پرتغال تنها به معنای زندگی در کشوری زیبا با آب و هوای گرم و آب های آبی نیست، بلکه به معنای زندگی در کشوری با نرخ جرم پایین و هزینه زندگی نسبتا مقرون به صرفه است.

خارجی ها می توانند از طریق دو نوع سرمایه گذاری – انتقال سرمایه یا خرید ملک، اقامت پرتغال را بدست آورند. برخی از سرمایه گذاری های انتقال سرمایه به شرح زیر است:

  • انتقال سرمایه حداقل ۵ میلیون یورو به حساب بانکی پرتغال یا سرمایه گذاری های تایید شده
  • ۵۰۰ هزار  یورو برای فعالیت های تحقیقاتی نهادهای دولتی یا خصوصی که بخشی از سیستم علمی و فناوری ملی هستند – ۴۰۰ هزار  یورو در منطقه با تراکم جمعیت کم
  • ۲۵۰ هزار یورو برای حمایت از تولیدات هنری یا بازیابی یا نگهداری میراث فرهنگی ملی – ۲۰۰ هزار یورو در منطقه کم تراکم جمعیت

در مورد خرید ملک، حداقل مبالغ سرمایه گذاری به شرح زیر است:

  • حداقل ۵۰۰ هزار یورو خرید ملک – ۴۰۰ هزار یورو در منطقه کم تراکم جمعیت
  • حداقل ۳۵۰ هزار  یورو در خرید ملک برای نوسازی املاک مسکونی قدیمی تر از ۳۰ سال یا در منطقه بازسازی شهری، شامل هزینه های نوسازی – ۲۸۰،۰۰۰ یورو در منطقه با تراکم جمعیت کم

راه های دیگر برای بهره مندی از برنامه اقامت با سرمایه گذاری پرتغال، آوردن یک کسب و کار به این کشور است که حداقل ده شغل جدید ایجاد می کند (هشت شغل در منطقه کم تراکم جمعیت) یا با سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار یورو برای ادغام یا افزایش سرمایه یک شرکت ثبت شده در پرتغال، ایجاد یا حفظ حداقل پنج شغل دائمی برای مدت سه سال.

اسپانیا

اسپانیا یکی از پرطرفدارترین مقاصد سرمایه گذاری است، زیرا این کشور با سواحل زیبا، هوای گرم و تاریخ غنی، خارجی ها را مجذوب خود می کند.

اقامت در اسپانیا را می توان با خرید ملکی به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار یورو، ایجاد کسب و کاری که به عنوان “سود عمومی” برای اسپانیا شناخته می شود، سپرده های بانکی با حداقل ارزش ۱ میلیون یورو در موسسات مالی اسپانیا، یا اوراق قرضه دولتی به دست آورد. سرمایه گذاری با حداقل ارزش ۲ میلیون یورو

راه دیگری برای اقامت در این کشور از طریق ویزای اقامت غیر پرسود است که به افرادی اعطا می شود که حداقل درآمد سالانه ۲۵۵۶۰ یورو به اضافه ۶۳۹۰ یورو به ازای هر عضو اضافی خانواده داشته باشند. مجوزهای اقامت دیگری نیز در دسترس است، مانند مجوزهای اشتغال، الحاق خانواده، تحصیل و غیره.

اسپانیا همچنین این فرصت را به ساکنان خود ارائه می دهد تا پس از ده سال اقامت قانونی در این کشور، از طریق تابعیت، تابعیت اسپانیایی شوند. اتباع برخی از کشورهای خاص – فیلیپین، آندورا، کشورهای اسپانیایی-آمریکایی، گینه استوایی، پرتغال، و همچنین افراد با منشاء یهودی سفاردی – ممکن است پس از دو سال اقامت قانونی واجد شرایط شهروندی باشند.

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.