Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
ورود به یونان از ۲۴ اردیبهشت - هتل تیکت

ورود به یونان از ۲۴ اردیبهشت

یونان از ۱۴ مه از گردشگران واکسینه شده اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا استقبال می کند

یونان از 14 مه از گردشگران واکسینه شده اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا استقبال می کند

همه افرادی که واکسینه شده اند یا آزمایش منفی دارند می توانند تابستان امسال به یونان سفر کنند.

“گردشگران اگر قبل از سفر واکسینه شوند ، یا آنتی بادی داشته باشند ، یا آزمایش منفی داشته باشند ، میتوانند از کشور یونان بازدید کنند. از مسافران به صورت تصادفی آزمایش تست کوید ۱۹ گرفته خواهد شد.

به گزارش SchengenVisaInfo.com ، پس از اعلام این تصمیم ، نرخ رزرو هتل به شدت افزایش یافته است ، در حالی که برخی از هتل ها در حال حاضر ۷۰ درصد ظرفیت خود را برای ماه های اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ اشغال کرده اند .

وزیر گردشگری یونان اعلام کرد که پس از واکسیناسیون کامل افراد آسیب پذیرتر؛ برنامه ریزان این کشور تصمیم به باز کردن مرزها برای توریست ها گرفته اند.

صنعت جهانگردی یکی اصلی ترین محل درآمد کشور یونان است و این کشور در تلاش برای اجرای سراسری طرح گواهینامه های واکسیناسیون در اتحادیه اروپاست تا سفرهای سیاحتی بدون محدودیت مجددا در این کشور برقرار گردد.

یونان از 14 مه از گردشگران واکسینه شده اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا استقبال می کند

طبق اعلام سازمان جهانی جهانگردی سازمان ملل ، درسال ۲۰۲۰ میلادی ۴٫۷ میلیون نفر از یونان بازدید کردند که ایت تعداد بسیار کمتر از مسافران در سال های بحران اقتصادی این کشور می باشد.امسال بدترین سال برای جهانگردی جهانی بوده است.

در حالی که یونان در سال ۲۰۱۹ درآمد ۱۸ میلیارد یورویی داشت ، که درسال ۲۰۲۰ این به ۴ میلیارد یورو کاهش یافته است.

وزیرجهانگردی یونان ابراز عقیده کرد که ۲۰۲۱ در مقایسه با سال ۲۰۲۰ سال بهتری خواهد بود.

یونان یکی از اولین کشورهایی بود که راه اندازی گواهی واکسیناسیون دیجیتال را برای همه افرادی که دو دوز واکسن علیه COVID-19 را دریافت کرده اند اعلام کرد.

تا ۲۲ فوریه ، بیش از ۷۲۵،۰۰۰ شهروند قبلاً علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و این باعث شده است یونان جزو ۵ کشور اول واکسیناسیون بیشتر جمعیت خود باشد.

پیش از این گزارش شده بود که مقامات در یونان به دلیل وضعیت ویروس کرونا در سایر کشورها تصمیم گرفتند محدودیت پروازهای داخلی را تا ۱۶ مارس و پروازهای بین المللی را تا ۲۲ مارس تمدید کنند .

تا امروز ، در ۱۱ مارس ، یونان ۲۱۲،۰۹۱ مورد ویروس کرونا را ثبت کرده است ، ۶۸۸۶ مورد مرگ ، ۱۷۹،۶۷۲ شهروند کاملا بهبود یافته و ۲۵۵۳۳ مورد در حال حاضر فعال هستند.

هنوز معلوم نیست توریست های ایرانی امکان سفر به یونان را دارند یا نه؛ تا تهیه این مطلب vfs یونان در ایران اطلاعیه جدیدی مبنی بر فرخوان صدور ویزای توریستی این کشور را صادر نکرده است.

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.