Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
احتمال باز شدن سفارت ها و پذیرش توریست در اروپا بیشتر شد - هتل تیکت

احتمال باز شدن سفارت ها و پذیرش توریست در اروپا بیشتر شد

بیش از ۲۰ انجمن گردشگری اروپایی خواستار باز شدن مرزها شدند

کمیسیون سفر اروپا به همراه ۲۰ نهاد مسافرتی و جهانگردی بار دیگر از رهبری کمیسیون اروپا خواسته اند به منظور جلوگیری از ورشکستگی در شغل بیش از ۲۷ میلیون نفر که در این بخش توریستی کار می کنند، تست کوید ۱۹ از مسافرین جایگزین قرنطینه و سختگیری در پذیرش توریست شود.

لوئیس آراجو  رئیس کمیسیون سفر اروپا گفت: ویروس کرونا و ناهماهنگی های مرزی بین کشورهای اروپایی و کاهش اعتماد مسافرین ، تغییر دائمی مقررات کشورها در پذیرش توریست و ها ، تاثیر ویرانگری بر اقتصاد بخش گردشگری و معیشت افراد شاغل در این بخش داشته است.

وی خواستار کاهش مقررات سختیگرانه در جهت پذیرش مسافر در فصل های پاییز و زمستان امسال است.

گروه هایی که بیش از ۵۰۰۰ شرکت عضو را نمایندگی می کنند نگرانی های خود را در مورد محدودیت های فعلی سفر که بر تجارت آنها تأثیر می گذارد ابراز داشتند.

گزارش ماه گذشته موسسه   ACI EUROPE نشان داد که در طی دو هفته اول این ماه ، کاهش مداوم ورود به فرودگاه های اروپا مشاهده شده است. بر اساس این گزارش ، در طی دو هفته اول  سپتامبر ۷۳ درصد کاهش در تردد مسافران در اروپا ثبت شده است ، در حالی که در اواسط ماه آگوست ۶۵ درصد کاهش داشته است.

ماه گذشته نیز شرکت های هواپیمایی و فرودگاه از دولت های اروپا خواستند که به جای وضع قوانین قرنطینه برای مسافران ، هنگام ورود ، نتیجه منفی آزمایش COVID-19 را بپذیرند .

انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی (IATA) ، در ماه اوت ، از دولتها در سراسر اروپا خواست تا محدودیت های مرزی را لغو کنند تا جلوی تخریب بخش اقتصادی اروپا ناشی از شیوع COVID-19 را بگیرند.

انجمن های هواپیمایی و فرودگاه های اروپا طی نامه ای به نخست وزیران ، حمل و نقل ، بهداشت و وزیران امور داخلی در سراسر اتحادیه اروپا ، منطقه شینگن و انگلیس به  تأکید کردند که محدودیت های سفر مبتنی بر علم نیست ، پیگیری گروهی از سمت نهادها و سازمان مرتبط با بخش گردشگری اروپا امیدها برای باز شدن مرزها و همچنین سفارت ها را زنده کرده است.

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.