Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
تقاضای ویزای شینگن آنلاین می شود - بزودی درخواست ویزای دیجیتال شینگن از خانه - هتل تیکت

تقاضای ویزای شینگن آنلاین می شود – بزودی درخواست ویزای دیجیتال شینگن از خانه

اتحادیه اروپا مدتی است کار خود را برای دیجیتالی کردن کامل مراحل درخواست ویزای شینگن آغاز کرده است .

در اقدامی اخیر، اعضای پارلمان اتحادیه اروپا که در کمیته آزادی‌های مدنی نشسته‌اند، گزارشی را در مورد دیجیتالی‌سازی رویه روادید به تصویب رسانده‌اند و اجازه آغاز مذاکرات بین نهادی با شورای اتحادیه اروپا به منظور دستیابی به توافق در مورد شکل نهایی قانون را صادر کرده است.

اتحادیه اروپا ادعا می کند که انجام کل فرآیند دریافت ویزای شینگن به صورت آنلاین برای مسافرانی که برای بازدید از هر یک از 27 کشور عضو به ویزای شینگن نیاز دارند، نه تنها با نیاز به تلاش و هزینه کمتر از سوی متقاضیان، کار را برای متقاضیان آسان تر می کند، بلکه باعث بهبود نیز می شود. امنیت در اتحادیه اروپا می شود.

درخواست‌های ویزا روی یک پلتفرم آنلاین پردازش می‌شوند که به متقاضیان می‌گوید کدام کشور درخواست آنها را دریافت می‌کند (در مورد سفرهای چند کشوری). این سیستم جدید همچنین برای کار هماهنگ با اکوسیستم سیستم های مدیریت مرزی اتحادیه اروپا و پایگاه های داده طراحی شده است.»

درخواست ویزای دیجیتال شینگن آینده فراگیر ، ساده و با زبان های مختلف برای تمامی افراد از جمله معلولین خواهخد بود و هزینه به مراتب کمتری خواهد داشت . همچنین سیستم به صورتی طراحی می شود که با اینترنت سرعت پایین سازگاری داشته باشد.

دیجیتالی شدن مراحل ویزای شینگن به چه معناست؟

اول و مهمتر از همه، دیجیتالی شدن مراحل درخواست ویزای شینگن به این معنی است که مسافران دیگر مجبور نیستند برای ارسال مدارک مورد نیاز و فرم درخواست به سفارت، مرکز ویزا یا کنسولگری مراجعه کنند.

در عوض، مسافران باید به وب سایت سیستم که هنوز ایجاد نشده است مراجعه کنند و فرم درخواست را پر کنند. آنها همچنین باید مدارک مورد نیاز ویزای شینگن ، از جمله پاسپورت اسکن شده، عکس اخیر، بیمه مسافرتی به ارزش 30000 یورو و سایر اسناد اسکن شده را آپلود کنند.

متقاضیانی که قصد بازدید از بیش از یک کشور منطقه شینگن را دارند دیگر لازم نیست تعجب کنند و در سفارت کدام کشور باید درخواست دهند محاسبه کنند، زیرا آنها فقط باید فرم درخواست خود را تکمیل کنند و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند و پلتفرم خودش تصمیم خواهد گرفت. کدام کشور باید درخواست را پردازش کند.

مسافران باید در اولین باری که برای ویزا درخواست می‌کنند در مرکز جمع‌آوری بیومتریک حاضر شوند تا اثر انگشت و عکس گرفته شود، اما این اتفاق فقط هر 59 ماه یکبار یا هر پنج سال یکبارخواهد بود.

یکی از دلایلی که این سیستم باعث سهولت در گرفتن ویزا برای متقاضیان می شود این است که در صورت عدم تکمیل صحیح درخواست، سیستم قبل از رسیدگی به درخواست به آنها اطلاع می دهد تا اشتباه خود را اصلاح کنند.

پس از پردازش درخواست، مسافران اطلاعاتی را در ایمیل های خود در مورد نتیجه درخواست دریافت خواهند کرد.

و در نهایت، مسافران دیگر نیازی به دریافت ویزا به شکل برچسب نخواهند داشت، زیرا به صورت دیجیتالی در قالب یک بارکد دوبعدی صادر می‌شوند که به صورت رمزنگاری توسط مرجع صدور گواهی امضای کشور (CSCA) کشور عضو صادرکننده آن امضا شده است. .

آیا دریافت ویزای شینگن از این طریق هزینه بیشتری خواهد داشت؟

به گفته کمیسیون اتحادیه اروپا، قیمت ویزای شینگن مانند فعلی باقی خواهد ماند که 80 یورو است.

از آنجایی که بخش بزرگی از کشورهای شینگن در حال حاضر از واسطه‌ها برای پردازش درخواست‌های ویزا استفاده می‌کنند، پس از شروع به کار پلتفرم، دیگر نیازی به خدمات این واسطه‌ها نخواهد بود. این بدان معناست که مسافران مجبور به پرداخت هزینه‌هایی در حدود 35 یورو یا حتی بیشتر نخواهند بود.

در مورد فرم پرداخت هزینه های ویزا پس از دیجیتالی شدن مراحل ویزای شینگن، اتحادیه اروپا از یک دروازه شخص ثالث متصل به پلت فرم درخواست آنلاین استفاده خواهد کرد که از طریق آن مسافران پرداخت خواهند کرد و پرداخت ها مستقیماً منتقل می شود. به کشور عضوی که درخواست را پردازش می کند.

چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟

اتحادیه اروپا هنگام اعلام دیجیتالی شدن رویه‌های ویزای شینگن گفته بود که حداقل پنج سال طول می‌کشد تا این پلتفرم ایجاد و فعال شود.

چه تاثیری بر مسافران کشورهای بدون ویزا خواهد گذاشت؟

مسافران کشورهای ثالث تحت رژیم بدون روادید اتحادیه اروپا تحت تأثیر دیجیتالی شدن مراحل درخواست ویزای شینگن قرار نخواهند گرفت.

از نوامبر سال جاری، مسافران بیش از 60 کشور جهان باید به صورت آنلاین برای ETIAS – که مخفف سیستم اطلاعات سفر و مجوز اروپا است – درخواست دهند و هزینه آن 7 یورو خواهد بود. در حالی که درخواست برای ویزای اتیاس و شینگن هر دو به صورت آنلاین خواهد بود، دریافت ETIAS بسیار سریعتر و آسانتر خواهد بود.

BLS VFS آلمان اتریش اخذ ویزا ارز مسافرتی اروپا اسپانیا اشتغال بکار آلمانی ایتالیا برنامه سفر کانادا تایلند جواب ویزای هلند رزرو بلیط رزرو هتل سفارت سفر سفر ارزان سفر شخصی سوئد شینگن فرانسه مهاجرت مهاجرت به آلمان هتل تیکت هزینه های سفر هلند واچر هتل وقت سفارت وقت سفارت فرانسه ویزا ویزامتریک ویزای تحصیلی ویزای شینگن ویزای شینگن مولتی ویزای کانادا پاریس پرواز پناهنگی به آلمان ژاپن کانادا کاکس کرونا کوید 19 گردشگری

برگرفته از سایت ویزا شیگن اینفو

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.