Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
شرط جدید ارمنستان برای واکسن زدن به ایرانی ها - هتل تیکت

شرط جدید ارمنستان برای واکسن زدن به ایرانی ها

ایرانی‌ها به دلیل کندی روند واکسیناسیون در داخل کشور و گسترش سریع سویه دلتا با سفر به کشورهای همسایه می‌کوشند از خطر ابتلا به ویروس کرونا رهایی یابند.

از ماه مارس سال‌جاری واکسیناسیون شهروندان در ارمنستان در حال انجام است و واکسیناسیون با ۳نوع واکسن اسپوتنیک‌وی، آسترازنکا و سینوواک به‌صورت رایگان و داوطلبانه صورت می‌گیرد. هیچ محدودیت سنی نیز برای کاربرد واکسن‌های اشاره شده وجود ندارد. البته وضعیت واکسیناسیون گسترده چندان مناسب نیست. اما دولت جمهوری ارمنستان اقداماتی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در دست اجرا دارد.

وضعیت جلوگیری از همه‌گیری کرونا هم‌اکنون در ارمنستان رضایت‌بخش است. البته غفلت از شدت همه‌گیری کرونا ممکن است عواقب نامطلوبی در پی داشته باشد. درچند هفته اخیر آمار افراد مبتلا و فوت‌شدگان ناشی از بیماری کرونا در ارمنستان سیر نزولی داشت و در ارزیابی همه‌گیری بیماری کرونا که از سوی اتحادیه اروپا صورت گرفته است، ارمنستان به‌عنوان «منطقه سبز» شناخته شده است.

مجاز بودن تزریق واکسن کرونا به افرادی است که بیش از ۱۰روز در ارمنستان اقامت داشته‌اند. این رویه از تاریخ ۱۵جولای اجرایی می‌شود که موجب واکسیناسیون افراد نیازمند و گروه‌های هدف می‌شود. به‌خصوص در مورد اتباع خارجی که حضور و اقامت آنها در ارمنستان ضروری باشد.

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.