Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/hoteltic/public_html/wp-content/plugins/wp-notification-bars/includes/class-wp-notification-bars-shared.php on line 558
آلمان ، ایران را از لیست کشورهای پر خطر کرونایی حذف میکند/ دریافت ویزای آلمان ساده تر خواهد شد - هتل تیکت

آلمان ، ایران را از لیست کشورهای پر خطر کرونایی حذف میکند/ دریافت ویزای آلمان ساده تر خواهد شد

 مقامات آلمانی با به روز رسانی فهرست کشورهایی که به شدت تحت تأثیر بیماری کووید-۱۹ قرار دارند، اعلام کردندکه پنج کشور در روز یکشنبه ۱۲ دسامبر از فهرست پرخطر حذف خواهند شد که خوشبختانه ایران نیز در این فهرست قرار داده شده است.

به روز رسانی جدید لیست ها توسط موسسه رابرت کخ (RKI) منتشر شده است که نهاد مسئول پیشگیری و کنترل بیماری در آلمان است. بر اساس این اطلاعیه، کشورهای زیر دیگر بخشی از لیست پرخطر نخواهند بود:

  • ارمنستان
  • ایران
  • مغولستان
  • فیلیپین
  • رومانی

بر اساس قوانین ورود به آلمان از ۱۲ دسامبر بیست و یکم آذر ماه سال ۱۴۰۰ ، کشورهای کم خطر ذکر شده که ایران نیز به آن اضافه شده است میتوانند ساده تر به المان سفر کنند.

مسافران ارمنستان، ایران، مغولستان، فیلیپین و رومانی که به طور کامل واکسینه شده یا از بیماری کووید-۱۹ بهبود یافته اند، دیگر لازم نیست قبل از سفر به آلمان، ورود خود را ثبت کنند.

همچنین مسافران این کشورها نیز به قرنطینه اولیه نیازی نخواهند داشت.

از سوی دیگر، قوانین سختگیرانه ورود برای مسافران واکسینه نشده و بهبودیافته که از یکی از کشورهایی که قرار است از لیست پرخطر حذف شود به آلمان می‌رسند، ادامه خواهد داشت. آنها فقط برای مقاصد کاملا ضروری می توانند وارد آلمان شوند مشروط بر اینکه از قوانین ورود مانند آزمایش و شرایط قرنطینه پیروی کنند.

در مورد لیست پرخطر آلمان، هیچ کشور جدیدی به آن اضافه نشده است. با این حال، این فهرست در حال حاضر شامل سوئیس، لهستان، لیختن اشتاین و چندین کشور دیگر اتحادیه اروپا/منطقه شنگن مانند کرواسی، بلژیک، یونان، لتونی، لیتوانی، اتریش، اسلواکی، اسلوونی، چک و مجارستان است.

همه مسافران از مناطق پرخطر باید یک فرم ورود دیجیتال را پر کنند. علاوه بر این، کسانی که واکسینه نشده اند یا از این ویروس بهبود نیافته اند باید پس از ورود به آلمان به مدت ده روز در خود ایزوله بمانند.

مسافرانی ایرانی همچنان باید گواهی آزمایش، واکسیناسیون یا بهبودی را به همراه داشته باشند و در صورت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، مدرکی را برای حمل و نقل ارائه دهند.

پیش از این، رهبران آلمان با اعمال محدودیت‌های شدیدتر به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر کووید-۱۹ و نوع جدید آن موافقت کردند. از ۲ دسامبر، همه افرادی که واکسینه نشده اند یا از ویروس بهبود نیافته اند، از دسترسی به چندین مکان سرپوشیده خودداری می کنند.

امید است با بهبود وضعیت کرونایی کشور، کارگزار سفارت المان (ویزا متریک) در ایران مجددا صدور ویزای توریستی و سایر ویزا ها

را از سر بگیرد.

, , , , , , ,

منبع خبر شینگن اینفو

هتل تیکت وب‌سایت
هتل تیکت مطمئن ترین و بهترین رزرو ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تقدیم شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.