ویزای کانادا

رویای مهاجرت به کانادا رنگ می بازد

افزایش هزینه های زندگی در کانادا رویای شیرین بسیاری از مهاجران خارجی در این کشور را به کابوس تامین هزینه های یک زندگی پایدار تبدیل کرده است. 

تقاضای ویزای شینگن آنلاین می شود – بزودی درخواست ویزای دیجیتال شینگن از خانه

اتحادیه اروپا مدتی است کار خود را برای دیجیتالی کردن کامل مراحل درخواست ویزای شینگن آغاز کرده است . در اقدامی اخیر، اعضای پارلمان اتحادیه اروپا که در کمیته آزادی‌های مدنی نشسته‌اند، گزارشی…

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟ راهنمای جامع مهاجرت به کانادا

اقامت دائم : برنامه های مهاجرت طولانی مدت ، از جمله برنامه های اقتصادی (شامل اکسپرس اینتری ) و حمایت مالی خانواده – اسپانسرشیپی کانادا.
مجوزهای کاری : برنامه هایی که به شما امکان می دهند برای مدت محدودی در کانادا کار کنید.
مجوزهای تحصیل : اجازه تحصیل در موسسات تأیید شده ، با امکان کار در طول و بعد از تحصیل و گزینه های انتقال به اقامت دائم.

تحصیل در کانادا چه مزایا و معایبی دارد؟

امروزه تحصیلات دانشگاهی به هدف بسیار مهمی برای افراد تبدیل شده است. در‌این‌میان، افراد زیادی علاقه دارند که دوره‌های تحصیلات دانشگاهی‌شان را خارج از کشور بگذرانند تا از مزایای سیستم‌های آموزشی کارآمد کشورهای پیشرفته بهره ببرند. این موضوع سبب می‌شود که دانشجویان بتوانند در محیطی بزرگ‌تر دانششان را گسترش بدهند و به هدف‌هایشان در رقابت آکادمیک برسند. در سال‌های گذشته، کشور کانادا به یکی از گزینه‌های برتر برای تحصیلات دانشگاهی دانشجویان سراسر دنیا تبدیل شده است. اگر شما نیز به تحصیل در کانادا علاقه‌مندید، در این مقاله تعدادی از مزایا و معایب تحصیل در کانادا را برایتان شرح خواهیم داد تا بتوانید برای انتخاب کشور مقصد راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.